Klaasje Peters voor de Professional

Wat kan ik betekenen voor de Professionals?
Zorginstellingen, gemeentes en andere organisaties.

 

Transparantie, verantwoordelijk voor eigen handelen. Kennis van zaken. Gewoon doen wat nodig is. Met passie en plezier werken!

 

Wil u met uw team efficiënter communiceren?
Bent u benieuwd naar onbekende competenties van de medewerkers of collega’s.
Wilt u bestaande  kwaliteiten bekrachtigen?
Wilt u de effectiviteit van het team vergroten?
Wilt u uw medewerkers op de hoogte brengen en houden van nieuwe ontwikkelingen in de zorg?
Wilt u medewerkers een training laten volgen die leerzaam en leuk is!

 

Training
Jezelf ontwikkelen vanuit positiviteit. Bouwen aan vertrouwen. De toekomst ligt voor je en daar heb jezelf altijd invloed op. Dat is de visie die ten grondslag ligt bij de trainingen en coaching van Klaasje Peters Professionele Ondersteuning Begeleiding Advies.

Doeltreffend verbindend met humor gebracht een heldere training die persoonlijk is en je bij blijft. Met praktische handvatten waar je morgen mee aan de slag kan.

Een praktische training die helder en verfrissend de thema’s behandelt binnen de zorg.
Trainen op het gebied van communicatie en motivatie.
Kennisvergroting en attitude verandering.

 

Coaching
Soms is het nodig om in gesprek te gaan met  individuele medewerkers.
 Zo krijg je helder wat er goed gaat en wat er beter kan. In andere situaties is het juist zinvol om in teamverband te coachen.

Medewerkers ervaren het als zeer prettig om met iemand van buiten de organisatie een vertrouwelijk gesprek te voeren en bewust te worden van het eigen handelen en het effect daarvan op de organisatie.

Wanneer blijkt dat bepaalde thema’s een terugkerend onderwerp zijn, kan dit thema een onderdeel worden van een training.

 

Intervisie procesbegeleider.
Ondersteunen in verander- en  cultuurprojecten.
Ondersteuner en partner bij het oplossen van teamproblemen.
Ondersteuner bij functionerings gesprekken en verslaglegging.

 

Clientenraad Ondersteuner
Emancipatie en verantwoordelijkheid van de client is belangrijk. Iemand van buiten de organisatie met een onafhankelijke blik die coacht en ondersteunt. Samen meer halen uit het opzetten en functioneren van een clientenraad.

 

Mogelijkheden
De mens en de wens van de klant staat centraal bij Klaasje Peters Professionele Ondersteuning Begeleiding Advies.

Om persoonlijke aandacht en kwaliteit voor iedere deelnemer te garanderen worden trainingen gegeven in een kleine groep.
In groter verband is mogelijk wanneer dat wenselijk is.

Teambuildingsdagen zijn ondersteunend en vormen de aanzet tot individuele en persoonlijke ontwikkelingen.

Coaching, trainingen en workshops worden ontwikkeld naar de behoefte van de klant en de leervragen van de deelnemers.

 

Praktijk voorbeelden uit het recente verleden